Translate

Wednesday 19 June 2013

Video, Tentera Syiah Di Syria Semakin Melampau


Nampaknya tentera regim Syria pimpinan Basyar semakin kuat apabila mereka dibantu puak Hizbullah yang secara terangnya adalah tentera syiah bantuan Iran. Kekejaman didalam perang sememangnya tidak dapat dielakkan, namun apabila ianya melibatkan nyawa kanak-kanak dan wanita, pastinya ia tidak dapat dimaafkan.


Video, Tentera Syiah Di Syria Semakin Melampau

Bagi Syiah, darah kaum Sunni adalah halal dibunuh tanpa mengira mereka siapapun. Kanak-kanak, wanita turut menjadi mangsa tanpa sedikit belas kasihan. Pernahkah anda menonton video dimana wanita dan kanak-kanak dicampak dari bangunan seorang demi seorang? Pernahkah anda melihat wanita diseksa tanpa belas kasihan. Itulah antara video yang kita dapat lihat menerusi laman sosial sekarang.

Terbaru, taktik Syiah ini semakin licik apabila meletakkan wanita ditempat lapang lalu membiarkan mereka menjerit meminta tolong. Sukarelawan Mujahideen dari FSA tampil seorang demi seorang untuk membantu wanita tersebut, malangnya usaha mereka gagal apabila 4 orang Mujahedeen ditembak dan terbunuh dengan umpan kejam Syiah ini.

Semua ini bertambah apabila kehadiran tentera Hizbullah yang terkenal di Lubnan giat membantu regim Basyar, kini mereka menggunakan pengalaman berperang dengan tentera Zionis untuk menentang dan menghapuskan Mujahedeen FSA. Walaupun ianya adalah taktik kotor!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More