Translate

Sunday 30 June 2013

Abby Abadi Kembali Bersama Norman Hakim ? | Memey Dan Abby Abadi Bercuti Bersama, Mungkinkah Mereka Bakal ‘Bermadu’? n ( Gambar )


Hujung bulan Mei lalu, Memey Suhaiza dan Abby Abadi difahamkan telah bercuti bersama sekitar negeri Perak dan Pulau Pinang.

Jika dilihat melalui laman Instagram Memey, nampaknya selebriti ini bukan sekadar bercuti berdua, malah mereka turut ditemani oleh anak-anak Abby Abadi dan Norman Hakim.

Dalam kesemua foto yang dikongsikan oleh aktres anggun ini, OHBULAN! tertarik dengan sekeping gambar yang menunjukkan Norman Hakim sedang berdiri diantara Memey dan Abby Abadi berserta perkataan berbunyi, Pada Syurga Di Wajahmu.

Foto tersebut seolah-olah mempunyai maknanya yang tersendiri, sehingga ada peminat menyuarakan hasrat untuk melihat Abby Abadi dan Norman Hakim bersatu kembali seperti sebuah keluarga.

Namun begitu, tidak semua peminat mempunyai pendapat dan hasrat yang serupa. Ini kerana, ada segelintir peminat lebih selesa melihat kebahagiaan yang dikecapi oleh kedua-dua buah keluarga ini dibiarkan berterusan seperti biasa tanpa perlu mengungkit kisah lampau yang pernah tercetus antara mereka. – Oh! Bulan

P/S: “Selagi kita hidup, Allah akan sentiasa menguji. Akuy akui bukan mudah untuk hidup sebagai ibu tunggal. Bukan sahaja perlu mengurus rumah tangga tapi kerenah masyarakat yang memandang ibu tunggal ini dengan bermacam perkara yang tidak elok, fitnah dan tomahan jangan ceritalah..Kalau betullah cerita ini aku ucapkan tahniah dan semoga Abby Abadi berbahagia bersama orang yang tersayang
 
gambar Memey Dan Abby Abadi Bercuti Bersama


gambar Memey Dan Abby Abadi Bercuti Bersama
gambar Memey Dan Abby Abadi Bercuti Bersama

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More