Translate

Tuesday 25 June 2013

Awek R yang meletop bikin ustaz tersipu-sipu dibuatnya

Alamak potong la lu orang. Gua baru nak ngayat lu orang dah angkat kamera. Kasi can la...wei!!! Terpaksa la gua cover muka. Kalau mak gua tau , confirm malu sekampung gua nanti... wakaka


wakaka... abis la ustaz gambar lu gua dah siar
Antara gambar menarik yang dirakam sekitar himpunan 22.6.2013. Ayat-ayat tu gua punya sendiri. saja bikin syok cerita. Tak berkenaan dengan gambar. 

Gambar menunjukkan aksi lucu seorang perserta R dengan rakan-rakan wanitanya. Yang sedikit tak best ialah cara kedua-dua pihak berpakaian langsung tidak 'kena' atau tidak secocok. Yang lelaki berpakaian ala orang alim manakala rakan wanitanya berpakaian moden dan tidak berpurdah.

adios

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More