Translate

Wednesday 31 July 2013

CHETZ YUSOF TERKINI | Lagi BUTIRAN LENGKAP Individu Yang DIKATAKAN Telah Hina Agama Islam DIDEDAHKAN


Dunia maya sekali lagi heboh apabila satu video dimuatnaik dan disebarkan mengenai seorang INDIVIDU yang mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dengan tema Takbir Raya bersama tiga ekor anjingnya.


Mungkin tujuan asalnya mahu mempromosikan anti-racism namun tidak kena pada tempatnya.
baca lagi & tgk VIDEO Kontroversi Tersebut, Klik TAJUK ENTRI ni
Antara komen didalam Facebook
Rata-rata komen mahukan si pembuat video tersebut dikenakan tindakan sama seperti yang diterima oleh pasangan kontroversi Alvin dan Vivian. Namun, Admin telah membuat semakan laman blog lelaki berkenaan pada alamat http://www.cekap.org. Domain tersebut bukan lagi kepunyaan lelaki itu. Sebaliknya telah berpindah ke blog percuma di alamathttp://anjingcekap.blogspot.com. Blog itu tidak lagi dikemaskini dan post terakhir ialah pada 4 Ogos 2010.
Artikel terakhir dalam blog cekap


Hasil pencarian google telah membawa admin ke akaun youtube lelaki bernama Chetzyusof. Video yang dikatakan menghina Islam itu sebenarnya telah diupload pada 6 September 2010 dengan tajuk "Iklan Raya 2010". Melihat kepada ruangan komen, memang ramai yang tidak berpuas hati dan dan tidak kurang juga yang mengutuk video tersebut.

Melalui info, Chetzyusof merupakan seorang yang beragama Islam. Namun, dengan video yang telah lama dimuatnaik, bagaimana hendak mencari individu ini? Agak pelik pada 2010 tiada sebarang tindakan dikenakan jika lelaki ini terbukti bersalah.

Video

UPDATE

1) Who is Chetz Yusof
Asal : Kuala Lumpur
Umur : 38 Tahun
Agama: Islam

Selain itu, hasil semakan lanjut yang admin lakukan, admin berjaya memperolehi butiran nombor telefon dan laman facebook pelaku seperti screenshot yang admin kongsikan di bawah;

Selaras dengan pendedahan identiti yang disertakan ini, admin amat berharap agar si pelaku dan pembuat video kontroversi ini dikenakan tindakan tegas sepertimana yang dikenakan terhadap pasangan blogger porno Alvin dan Vivian. Mungkin bakal ada yang mengatakan bahawa ia adalah isu lapok kerana membangkitkan semula video yang sudah diterbitkan bertahun lamanya, namun bagi admin, sekalipun ianya dilakukan berpuluh tahun yang lalu, sekiranya ianya tidak dipadam, ia secara jelas tidak menggambarkan rasa penyesalan di dada pelaku!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More