Translate

Monday 29 July 2013

LEPAS SATU-SATU MAINKAN ISLAM!!! | PEMUDA YANG MENGGUNAKAN ANJING SEBAGAI SIMBOLIK HINA AMBIL WUDHU DAN SAMBUTAN HARI RAYA [VIDEO]


Ya Allah di bulan yang mulia ini, kamu bukakan satu-satu perangai Munafiqun yang sudah lama memusuhi agama Mu, bermula ajaran Syiah kamu bongkarkan satu-satu penipuan mereka, sesudah lama kita tertipu dengan ajaran mereka, kemudian kekejaman Sekularisme di Mesir yang mengikut telunjuk Yahudi dan sanggup membunuh rakyat mereka sendiri.

Terbaru kejadian yang berlaku di negara kita, nyawa sudah menjadi barang mainan dan  kerap kita melihat, mendengar dan membaca di media eletronik dan media massa pembunuhan demi pembunuhan yang mereka lakukan. Kalau nak kira tidak terhitung banyaknya..Hari ini pula aku menerima satu video penghinaan terhadap agama Islam yang dilakukan oleh Malaun yang sangat membenci Islam, Malaun ini mengunakan simbolik 3 ekor anjing menyambut bulan Mulia umat Islam iaitu Hari Raya Aidilfitri berlatar belakangkan Takbir Hari Raya.
PEMUDA YANG MENGGUNAKAN ANJING SEBAGAI SIMBOLIK HINA AMBIL WUDHU DAN SAMBUTAN HARI RAYA [VIDEO]

Adakah mereka ini tidak tahu menghormati agama Islam, tidakkah mereka mengetahui bahawa anjing adalah haiwan yang haram dipegang oleh Umat Islam dan merupakan najis berat. Kenapakah mereka begitu berani berbuat demikian rupa? adakah kerajaan terlalu berlembut?....betullah apa yang diberitahu oleh Nabi Muhammada SAW 1400 tahun yang lalu perihal umat akhir zaman..

Diriwayatkan dari Tqausan r.a Rasulullah SAW bersabda: “akan terjadi, bersatunya bangsa-bangsa didunia menyerbu kalian seperti sekelompok orang menyerbu makanan”. Salah seorang sahabat bertanya: “apakah karena jumlah kami dimasa itu sedikit”. Rasulullah menjawab : “jumlah kalian banyak tapi seperti buih dilautan. Allah mencabut rasa takut dari dada musuh-musuh kalian dan Allah menanamkan penyakit ‘wahan’ dalam hati kalian.” Lalu ada yang bertanya lagi :“apakah penyakit ‘wahan’ itu ya rasulullah?” Beliau bersabda : “ Cinta kepada dunia dan takut mati!”.
(Silsilah hadist shahih no.958).

Sama2lah kita fikirkan bersama teman-teman 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More