Translate

Tuesday 16 July 2013

Akim Tidak Menolak Jika Bertemu Jodoh Dengan Stacy

Sekalipun Stacy telah menafikan hubungan cinta seperti yang digembar-gemburkan sesetengah pihak sejak beberapa tahun lalu, namun sehingga kini penyanyi Akim Ahmad dan Stacy Anam masih lagi tidak terlepas daripada kontroversi itu.


Akim Tidak Menolak Jika Bertemu Jodoh Dengan Stacy

Terbaru, Akim kerap dilihat memuat naik beberapa keping gambar mesra bersama anak angkat Stacy, Bella Valentina menerusi laman Instagram miliknya sekali gus mengukuhkan lagi gosip yang tersebar.

Mengulas lanjut mengenai perkara itu, Akim masih lagi menegaskan bahawa hubungan yang terjalin bersama penyanyi wanita itu hanyalah sekadar teman rapat.

“Kami kawan. Memang kami rapat. Sebenarnya perkara ini sudah lama, cuma sekarang ia jadi lebih besar sebab ramai orang sudah tengok di Instagram saya.

“Bagi saya semua gambar-gambar yang saya muat naik itu hanyalah sekadar suka-suka, tambahan pula kami berdua memang satu kepala,” jelasnya ketika ditemui pada majlis pelancaran drama Kampung Girl, baru-baru ini.

Tambah Akim lagi, dia juga tidak sangka beberapa keping gambar yang dimuat naik telah menimbulkan beberapa perkara di luar jangkaannya.

“Salah satu gambar yang ada ketika itu saya main game dengan Bella di rumah Stacy. Tidak sangka pula ada orang ingat saya seorang di rumah Stacy.

“Sebenarnya pada masa itu, saya tolong dia pindah rumah dan ketika itu juga keluarga dia pun turut ada sama.

“Bila ada kawan lain pindah pun, kalau saya ada masa lapang, saya akan tolong. Hari tu Hafiz Suip pindah pun saya tolong. Bezanya mungkin sebab Stacy perempuan,” jelasnya.

Dan apa yang penting, dalam pada itu, Akim sempat mengakui jika jodohnya sudah ditentukan bersama penyanyi itu, dia tidak akan menolak.

“Ajal, maut dan jodoh semuanya di tangan ALLAH. Andai kata ada jodoh saya dengan Stacy, saya tak menolak,” katanya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More