Translate

Saturday 20 July 2013

HEADPHONE TERBESAR DI DUNIA YANG BADASS (2 Gambar)


Mendengar muzik dalam persekitaran terpencil hingga menyebabkan anda dalam keadaan khayal dan melupakan apa yang berlaku di sekeliling anda merupakan salah satu perasaan yang paling menakjubkan yang anda perolehi. Dallyn Rule yang merupakan seorang peminat setia kepada muzik sejak dari zaman kanak-kanak telah mencipta sebuah headphone yang terbesar di dunia untuk Maker Faire di Vancouver, BC dan ia sudah tentunya besar.


Dengan besar yang hampir menyamai besar tubuh badan manusia, headphone yang juga boleh berfungsi ini dibuat dari 100% bahan kitar semula / guna semula. Seperti yang telah dijelaskan Dallyn dalam videonya, fon kepala ini telah menjadi impian sejak zaman kanak-kanak kerana dia mahu mencipta sesuatu yang besar dan ketara.

Fon kepala adalah hampir kepada saiz pembesar suara yang besar dan pengguna boleh duduk ditengah-tengah untuk mendengar muzik pilihannya. Perkara yang menarik tentang headphone ini adalah ia direka untuk tidak menyentuh telinga atau kepala anda namun masih menghasilkan muzik yang membuatkan anda percaya bahawa anda seperti dalam keadaan memakai fon kepala. Lebih menakjubkan, orang lain di sekeliling anda tidak boleh mendengar muzik yang datang dari headphone ini semasa lagu kegemaran anda dimainkan.

Dallyn Rule juga telah merancang untuk membuat lebih banyak penambahbaikan kepada reka bentuk semasa headphone ini.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More